کارخانه سیلیس ممتاز

کارخانه سیلیس ممتاز یا ممتاز سیلیس ، تولید کننده ای معتبر و قدیمی در عین حال مکانیزه از نظر دستگاه ها و تجهیزات استخراج معادن و دانه بندی های انواع سلیس و همچنین نوع بسته بندی های فله ای و اختصاصی.در ادامه به برخی تولیدات ممتاز سیلیس به همراه مصارف آن اشاره خواهد شد.

 

سیلیس تصفیه آب

نوعی از سیلیس که برای مصارف فیلترهای شنی و دیگر روش ها ی تصفیه آب در تصفیه خانه ها و حتی دستگاه های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارخانه سیلیس ممتازسیلیس میکرونیزه کارخانه سیلیس ممتاز

سیلیس میکرونیزه مصارف مختلفی دارد سیلیس میکرونیزه پودر سیلیس مصنوعی ، آمورف ، متخلخل و پایه اسیدی است که اندازه آن از 2 میکرون تا 20 میکرون متغیر است. محصولات سیلیس میکرونیزه تعادل و ارزش عالی خواص فرمولاتور را برای تأمین نیازهای عملکرد طلب ارائه می دهند. محصولات سیلیس میکرونیزه با توجه به استانداردهای دقیق سازگاری ، خلوص و کیفیت تولید می شوند.

سیلیس میکرونیزه صنعت رنگ

مزایای سیلیس میکرونیزه برای صنعت رنگ بدون تشکیل مه خاصیت شفافیت خوب پراکنده شدن آسان تاثیری بر خصوصیات خشک کردن ندارد. تاثیری بر چسبندگی بین لایه ای ندارد. مقاومت در برابر خراش و ضربه عالی. انعطاف پذیری بالا ما در حال تولید انواع مختلف سیلیس میکرونیزه به عنوان یک عامل تشکیل دهنده مهم و تولیدات جدید بی وقفه برای تأمین تقاضای مشتری هستیم.

 

5/5 - (55 امتیاز)