درباره سیلیس ممتاز ملایر

درباره سیلیس ممتاز ملایر – شركت سيليس ممتاز ملاير با بيش از دو دهه فعاليت در عرصه صنعت كشور توانسته با اتكاء به توانمندي پرسنل مجرب و دستگاه هاي فيلتراسيون مگنت هاي پيشرفته، واستفاده از مواد اوليه ممتاز در استان همدان، شهرستان ملاير، شهرك صنعتي ازندريان تآسيس گردد.خط و مشي اصلي اين شركت افزايش رضايت مندي مشتري و افزايش كيفيت محصول نهايي مي باشد.

سيليس همدان سیلیس ممتاز

سيليس همدان را امروزه در سطح كشور در صنايع وابسته به اين نوع محصول، كمتر كسي نمي شناسد. شايد به جرآت مي توان گفت:سيليس ملاير تبديل به يك برند بين المللي گرديده است. توليد سيليس ممتاز در اين شركت با بهره گيري از تكنولو‍ژي فراوري به روز،توانسته جايگاه خاصي در ميان مصرف كنندگان اين محصول پيدا كند. محصول نهايي توليد شده در شركت سيليس ممتاز ملاير عاري از هر گونه آهن و ذرات زائد ديگر مي باشد. خداوند منان را شاكريم كه توانسته ايم با همتي والاء به بالا ترين سطح از كيفيت برسيم.

 

قیمت سیلیس

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سسیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

 

5/5 - (67 امتیاز)