سیلیس درجه دو

سیلیس درجه دو – سيليس داراي خلوص 85تا 96درصد را به عنوان سيليس درجه 2 مي شناسند و نسبت به انواع قبلي قهوه اي ترمي باشد و در سايز هاي 0تا 50 ميلي متر توليد مي شود و در صورت در خواست مشتري در سايزهاي درشت تر قابل فراوري مي باشد.

كاربردهاي سيليس درجه دو:

  • 1.سندبلاست
  • 2.توليد آجر سبك و ماسه آهكي
  • 3.توليد سيمان و بتن سبك
  • 4.ماسه ريخته گري و …
  • 5.تصفيه آب
سیلیس درجه دو

دانه بندی

سیلیس درجه دو

سایز : 8-12

سیلیس درجه دو

سایز : 8-5

سیلیس درجه دو

سایز : 5-3

سیلیس درجه دو

سایز : 3-1.5

سیلیس درجه دو

سایز : 1.5-0.8

سیلیس درجه دو

سایز : 0.8-0.3

تاریخچه سیلیکون

اواخر قرن بیستم تا اوایل قرن 21 به دلیل سیلیکون اساسی که تأثیر زیادی بر اقتصاد مدرن جهان دارد ، به عنوان عصر سیلیکون (همچنین به عنوان عصر دیجیتال یا عصر اطلاعات شناخته می شود) توصیف شده است. بخش نسبتاً کمی از سیلیکون اساسی بسیار تمیز استفاده شده در الکترونیک نیمه رسانا  برای ترانزیستورهای فلز اکسید – نیمه هادی (MOS) و تراشه های مدار مجتمع مورد استفاده در بیشتر فن آوری های مدرن (مانند رایانه ها و به عنوان مثال تلفن های همراه).

پرکاربردترین ها

پرکاربردترین دستگاه سیلیکون MOSFET (ترانزیستور اثر میدانی – اکسید فلز – نیمه هادی) است که در تعداد بیشتری از هر دستگاه دیگری در طول تاریخ تولید شده است. از سیلیسیم رایگان در صنایع تصفیه فولاد ، ریخته گری آلومینیوم و صنایع شیمیایی ریز (اغلب برای تولید سیلیس بخار) استفاده می شود. سیلیکون یک عنصر اساسی در زیست شناسی است ، گرچه فقط حیوانات به دنبال ردیابی هستند. با این حال ، اسفنج های مختلف دریایی و میکروارگانیسم ها ، مانند دیاتوم ها و رادیولاریا ، ساختارهای اسکلتی ساخته شده از سیلیس را ترشح می کنند. سیلیس در بسیاری از بافتهای گیاه رسوب می کند.

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

قیمت سیلیس

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

سیلیس درجه دو

5/5 - (25 امتیاز)