شن و ماسه سیلیسی ممتاز سیلیس

 ماسه سیلیکا یا شن و ماسه سیلیسی شرکت ممتازسیلیس از سال 1389 استخراج شن و ماسه مرغوب خود را در دستور کار قرار داده است و هر دو شن و ماسه سیلیسی درجه یک را مستقیم از معدن اختصاصی شرکت توزیع و تهیه می کند. شن و ماسه شرکت ممتاز سیلیس دارای مش بندی و کیفیت سیلیسی درجه بالایی است و کیفیت مطلوبی را در میان معادن مجاورفراهم می آورد .

موارد استفاده شن و ماسه سیلیسی

شن و ماسه سیلیکا یا سیلیسی در بسیاری از صنایع ای نظیر شیشه سازی و ساخت و سازهای صنعتی گرفته تا اوقات فراغت و سوارکاری مورد استفاده قرار می گیرد. ما می توانیم محصولاتی را برای کاربردهای مختلف تهیه کنیم و همچنین قادر خواهیم بود مخلوط شن و ماسه خاک را برای نیازهای خاص مورد نیاز تنظیم و فرآورده کنیم.

 

ماهیت ظاهری سیلیس ممتاز سیلیس

رنگ شن و ماسه ما از نارنجی و قهوه ای تا طلای روشن متناسب با نیاز شما و همچنین بودجه متفاوت است. ما همچنین می توانیم سنگ ماسه و سنگ آهن را با توجه به سفارش تهیه کنیم. شن بسته بندی های شن و ماسه و انواع سیلیس و دولومیت شرکت ممتاز سیلیس قبلا به صورت قله ای ارسال میشد و در حال حاظر با توجه به سفارش مشتری هم به صورت فله ای و هم کیسه های مخصوص جامبو یا اختصاصی بسته بندی و ارائه می گردد.

 

چرا شرکت ممتاز سیلیس

مشتریان ما از غرب تا شرغ ایران و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس ما را به عنوان شرکتی مکانیزه و بروز در همدان و در نهایت در ایران  به عنوان اولین تولید کننده سیلیس مرعوب می شناسند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

 

ما در اینستاگرام   | گفتگو و مشاوره واتساپی  | تماس مستقیم تلفنی  | تماس با ما

5/5 - (76 امتیاز)