خرید و فروش سیلیس

خرید و فروش سیلیس – با توجه به مصرف انواع سیلیس در مصارف مختلف صنعتی و تولیدی در صنایع مختلف ارائه بهترین کیفیت توسط شرکت ممتاز سیلیس تعهدی است که ما همواره به آن پایبندیم . همچنین این فرآیند برای خرید و فروش داخلی و خارجی حفظ شده و همواره روبه رشد است.استفاده از تجهیزات مکانیزه و معادن با کیفیت این امر را تا حد زیادی بهبود بخشیده و همچنان ما در تلاشیم بهترین ها را به ارمغان بیاوریم.

خرید و فروش سیلیس

چرا ممتاز سیلیس؟ خرید و فروش سیلیس

شرکت ممتاز سیلیس با تجربه دو دهه فعالیت در امر استخراج و فرآوری محصولات خود به صورت اختصاصی خود را با دیگر شرکتها متمایز ساخته و به جرات می توان گفت در میان شرکتهای همسو بزرگترین شرکت ارائه دهنده می باشد.

 

نوع بسته بندی و رعایت پروتکل های بهداشتی

نوع بسته بندی از کیسه های ریز گرفته تا جعبه های فله ای 25 کیلوگرمی و کیسه های جامبو و هر آنچه که در این بین مورد سفارش مشتریان است ، در مکان مناسب و مورد تائید مراجع قانونی و بهداشتی بسته بندی می شود که از آسیب دیدن رطوبت و موارد بهداشتی جلوگیری می شود. ما فقط با کیفیت ترین محصولات سیلیس را با قیمت بسیار عالی ارائه می دهیم.

 

صادرات سیلیس ممتاز سیلیس

صادرات انواع سیلیس توسط شرکت تولیدی ممتاز سیلیس با فرایند مکانیزه شده و بسته بندی سفارشی و حمل و نقل از طریق دریا ، هوا و یا از طریق دیگر شبکه های انتقال صورت می گیرد. انواع سیلیس ممتاز،درجه یک و دو ،سیلیس تصفیه آب ،سیلیس ممتاز ،سیلیس میکرونیزه، دولومیت و همچنین انواع فرآورده های معدنی توسط این گروه قابل صادرات می باشد.گروه ما با قابلیت لابی گری با شرکتهای بزرگ حمل نقل جهانی این نگرانی را از خریدار صلب می نماید .صادرات انواع سیلیس توسط گروه ما به تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس انجام میگیرد.

 

 

هزینه ها و قیمتها

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سسیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

 

 

 

5/5 - (23 امتیاز)