فروش سیلیس میکرونیزه

فروش سیلیس میکرونیزه ، Micronized silica ، سیلیس میکرونیزه (SS-SIL) هنگامی که به سیلیکات سدیم اسید اضافه می شود ، سیلیس سل با ذرات اولیه ایجاد می شود. واکنش میعانات کم آبی رادیکال در سیلانول (Si-OH) بر روی سطح ذرات اولیه با افزودن مداوم اسید ترویج می شود. در نتیجه ، کار خالص (Si-O-Si) تشکیل شده و سازه های سه بعدی ایجاد می شود. به این ژل سیلیکا گفته می شود.

 

کنترل خصوصیات فیزیکی

خصوصیات فیزیکی از طریق فرایندهای شستشو و خشک کردن کنترل می شود و در نهایت با آسیاب کردن سیلیس میکرونیزه تولید می شود. از نظر تئوری بسیار ساده اما عملاً بسیار ظریف صنعت فناوری پیشرفته کنترل هر ویژگی فیزیکی در هر برنامه است. ژل سیلیکا متخلخل آمورف ماده اولیه SS-SIL است و با توجه به درجه تخلخل خصوصیات اساسی متنوع می شوند. SS-SIL با توجه به تفاوت اندازه ذرات یا تیمار سطح (پوشش یا جایگزینی) دارای درجه های مختلفی است.

 

ساختار SS-SIL

SS-SIL دارای ساختار شبکه ای سه بعدی نامنظم است که دارای چهار ضلعی منظم SiO₄ یک ساختار اساسی است که بدون ساختار منظم مانند کوارتز آمورف است. قسمت داخلی و سطح ژل سیلیکا با ساختارهای شبکه سه بعدی دارای مقدار زیادی سیلانول (Si-OH) است که ساختار متخلخل را نشان می دهد.

 

ژل سیلیس

SYLYSIA خط تولید ژل سیلیس آمورف مصنوعی میکرونیزه شده Fuji Silysia Chemical است. این ماده بسیار پرکاربرد است و می تواند در بسیاری از صنایع از جمله رنگ و پوشش ، پلاستیک ، جوهر و چسب و درزگیر استفاده شود. SYLYSIA یک عامل عالی برای فیلم پلیمری مات و ضد انسداد است. با حجم منافذ متغیر ، اندازه و تراکم ذرات ، SYLYSIA به طور گسترده ای در صنایع کاغذ و جوهر برای بهبود پذیرایی و سایر پوشش های کاربردی قابل استفاده است. درجه های SylysiaSYLYSIA در طبقه بندی حجم منافذ سیلیکا-ژل طبقه بندی می شوند. در هر سری حجم منافذ ، درجه بندی های انتخاب شده با تنظیم اندازه ذرات ، جذب روغن و پارامترهای سطح ساخته می شوند. تیمارها می توانند بر روی سطح ژل سیلیکا اعمال شوند تا بر خصوصیات پراکندگی ، ضد پوسیدگی ، مقاومت در برابر فرسایش و مضر تأثیر بگذارد.

 

 

ما در اینستاگرام   | گفتگو و مشاوره واتساپی  | تماس مستقیم تلفنی  | تماس با ما

 

 

 

5/5 - (39 امتیاز)