فروشگاه سلیس ایران

فروشگاه سلیس ایران – خب شاید اسم فروشگاه برای چنین محصولاتی تا به حال شنیده نشده ولی شرکت ممتاز سیلیس قرار است ساختار شکنی کند و محصولات خود را به گونه ای بسته بندی و به فروش برساند که هر صنعتی که نیازمند چنین محصولات پایه ای است به راحتی بتواند به صورت آنلاین سیلیس و فرآورده های آن رابا هر قیمت و بسته بندی که مورد نیاز است به صورت آنلاین خریداری کند . فرقی ندارد چه شهری سفارش دهنده باشد.

 

تنوع محصولات سیلیس

محصولات سیلیس یا همان فراورده های معدنی سیلیس کاربردهای مختلفی در صنایع دارد. سیلیس همواره نقش مهمی در صنایع در کشورهای مختلف دارد که برای اینگونه شرکتها هم خبرهای خوبی به گوش میرسد و آن خبر این است که شرکت ممتاز سیلیس قرار است واحدی به نام صادرات مستقیم سیلیس ایجاد کند و اختصاصا به این امر بپردازد که البته در این چند سال اخیر فعالیتهای مهمی در این امر داشته و در آینده نزدیک جدی تر خواهد شد.

 

 

خرید و فروش سیلیس مرغوب

مرغوبیت انواع سیلیس به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله بکارگیری از تجهیزات مکانیزه جهت استخراج و دانه بندی و دانه کوبی ، تجربه تیم یا شرکت تولید کننده ، و دارا بودن استانداردهای مختلف تولید،حمل و نقل و بیته بندی و حتی کیفیت که خوشبختانه شرکت ممتاز سیلیس تمامی موارد را پیشبرد اهداف بلند مدت خود می داند و همیشه به آن پایبند است.

 

 قیمت انواع سیلیس

و اما مهم ترین بخش واحد فروش و بازاریابی شرکتهای سیلیس می باشد که با توجه به نیاز بازار و همچنین قیمت ارز سیاست قیمت گذاری را در برنامه کاری خود قرار می دهد. شرکت ممتاز سیلیس همیشه آماده استعلام قیمت روز به صورت تلفنی می باشد . شاید سوال شود چرا قیمتها درج نشده ؟ بهترین جواب به این سوال این است که ما بهترین قیمتها را ارائه می دهیم.

 

ما در اینستاگرام   | گفتگو و مشاوره واتساپی  | تماس مستقیم تلفنی  | تماس با ما

 

5/5 - (39 امتیاز)