خرید سیلیس و فروش سیلیس

خرید سیلیس و فروش سیلیس – سایتها و صفحات بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند ولی تعداد محدودی از سایتها به طور رسمی با پشتوانه شرکت بزرگ و کارخانه و معادن ارزشمند فعالیت می کنند.و ممتاز سیلیس با همین پشتوانه بهترین کیفیت و قیمت را ارائه می دهد. پائین ترین قیمت سیلیس  و سیلیس درجه یک و ممتاز.

بتن چقدر سیلیس دارد؟

حدود 20 تا 40 درصد سیلیس بتن و بتن هوادهی اتوکلاو شده معمولاً حاوی حدود 20 تا 40 درصد سیلیس هستند. کارگران ممکن است از طریق حفاری، حفاری، حفاری، تونل‌زنی، جابجایی زمین، سنگ‌فرش و روکش کردن، سنباده‌زنی، برش و اختلاط بتن در معرض سیلیس قرار گیرند.

 

خرید سیلیس و فروش سیلیس

 

قیمت ماسه سیلیس در ایران چقدر است؟

قیمت شن و ماسه سیلیس در ماه مارس و فوریه 2023 به دلیل تقاضای پایین بازار داخلی علیرغم عرضه فراوان، در 61 دلار بر تن فوب هامبورگ، آلمان، ثابت ماند. هزینه های حمل و نقل منطقه ای بالا باقی ماند و تورم عامل محرک این روند قیمت بود.قیمت سلییس با توجه به نوسانات بازار ایران و جهان متغیر است.

 

خرید سیلیس و فروش سیلیس

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

آیا هنوز از سیلیس استفاده می شود یا اینکه خریداری می شود؟

سیلیس کریستالی یک ماده معدنی رایج است که در بسیاری از مواد طبیعی یافت می شود قیمت تمام شده سیلیس بستگی به تولید کننده دارد که اگر معادن و کارخانه در اختیار یک شرکت باشد قیمت تمام شده پائینی در نهایت نصیب مشتری می شود.سیلیس در بسیاری از محصولات صنعتی و در سایت های ساختمانی استفاده می شود.

موادی مانند ماسه، بتن، سنگ و ملات حاوی سیلیس کریستالی هستند.

 

 

چگالی ظاهری میکروسیلیس چقدر است؟

چگالی ظاهری دوده سیلیس به درجه چگالش در سیلو بستگی دارد و از 130 (غیرغالبا) تا 600 کیلوگرم بر متر مکعب (چگالش شده) متغیر است. وزن مخصوص دوده سیلیس به طور کلی در محدوده 2.2 تا 2.3 است.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

سیلیس در تصفیه آب چه کاربردهایی دارد؟

سیلیس که به عنوان دی اکسید سیلیکون (SiO2) نیز شناخته می شود، یک ماده معدنی فراوان و طبیعی است که معمولاً در ماسه یافت می شود. سیلیس به طور مستقیم در تصفیه آب به عنوان یک رسانه فیلتراسیون و همچنین به عنوان ورودی در ساخت محلول های سیلیکات مایع برای کنترل خوردگی استفاده می شود.

 

 

چگونه سیلیس را از آب تولید شده حذف می کنید؟

حذف سیلیس گرانول به طور کلی از طریق جداسازی شیمیایی فیزیکی انجام می شود. رایج ترین روش نرم کردن آهک است که در آن هیدروکسید کلسیم (آهک) برای حذف سختی به آب اضافه می شود.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

سیلیس با خلوص بالا چیست؟

کیفیت های پایدار دی اکسید سیلیکون با خلوص بالا، همچنین به عنوان کوارتز شناخته می شود، یک ماده پایدار است که در کاربردهای مختلف از جمله الکترونیک، اپتیک و نیمه هادی ها استفاده می شود. کوارتز در پوسته زمین به وفور یافت می‌شود و می‌توان آن را به راحتی تهیه کرد و آن را به یک ماده بسیار پایدار تبدیل می‌کند.

 

 

چه فیلتری برای سیلیس نیاز است؟

انتخاب ماسک برای سیلیس اطمینان از اینکه تناسب خوبی دارد بسیار مهم است. فیلتر دارای رتبه N95 95 درصد از ذرات گرد و غبار را جذب می کند، اما فقط یک تناسب خوب تضمین می کند که تمام هوا فیلتر شود. به عنوان یک ارتقا، پیشنهاد می کنیم فیلترهای P100 را نیز مشاهده کنید.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

دسته بندی میکروسیلیس

با توجه به کاربردهای مختلف پودر میکروسیلیس، پودر میکروسیلیس را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد: پودر میکروسیلیس عمومی، پودر میکروسیلیس درجه الکتریکی، پودر میکروسیلیس درجه الکترونیکی، پودر میکروسیلیس ذوب شده، پودر میکروسیلیس فوق ریز، پودر میکروسیلیس کروی، نانو سیلیس.

 

 

صادرات انواع سیلیس از همدان و ملایر

ممتاز سیلیس بزرگترین تولید کننده سیلیس در غرب کشور است و فرآیند صادرات سیلیس را در حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی در دو دهه اخیر آغاز نموده و همچنان با کشورهایی چون عراق،عربستان،هندوستان،امارات،ترکیه،ارمنستان،ترکمنستان،ناجیکستان،چین و…همکاری صادراتی دارد و این همکاری به پاس تولیدات باکیفیت ادامه خواهد داشت.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

چگونه سیلیس را اندازه گیری می کنید؟

گرد و غبار سیلیس موجود در هوا با استفاده از دستگاهی به نام سیکلون نمونه برداری اندازه گیری می شود. این قطعه نسبتاً کوچکی از تجهیزات است که به پیراهن کارگر متصل می شود و به پمپ (معمولاً به کمربند یا جیب پشتی کارگر متصل می شود) وصل می شود که هوا را از محیط اطراف می کشد.

 

 

سیلیس میکرونیزه چیست؟

سیلیس میکرونیزه پودر سیلیس مصنوعی، آمورف، متخلخل و اسیدی است که اندازه آن از 2 میکرون تا 20 میکرون متغیر است. این ماده به عنوان یک ماده مات و ضد انسداد برای پلاستیک ها استفاده می شود.

 

 

سیلیس میکرونیزه پودر سیلیس مصنوعی

سیلیس میکرونیزه پودر سیلیس مصنوعی، آمورف، متخلخل و اسیدی است که اندازه آن از 2 میکرون تا 20 میکرون متغیر است. محصولات سیلیکا میکرونیزه تعادل و ارزش خواص عالی را به فرمول ساز ارائه می دهند تا نیازهای عملکردی را برآورده کنند.محصولات میکرونیزه سیلیس با استانداردهای قوام، خلوص و کیفیت دقیق تولید می شوند. حجم منافذ: 0.4 – 2.5 cc/g مساحت سطح: 200 – 800 متر مربع / گرم میزان جذب روغن: 90 تا 400 سی سی در 100 گرم عملیات سطحی: آلی، معدنی

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

مزایای سیلیس میکرونیزه در پلاستیک

پراکندگی عالی کیفیت محصول قابل تکرار توقف اثر مسدود کننده فیلم پلیمری. یک روکش خوب برای فیلم، ورق و اکسترود. به قالب ها رهاسازی مورد نیازشان بدهید. خواص سیلیس میکرونیزه به عنوان یک عامل ضد انسداد، حفظ شفافیت با همان ضریب شکست فیلم و متراکم نشدن بین سیلیس در فیلم است. انتخاب ماده ضد انسداد برای فیلم پلاستیکی بسیار حائز اهمیت است زیرا تاثیر زیادی بر شرایط ساخت و سطح کیفی فیلم دارد.

 

 

سیلیس میکرونیزه برای چه مواردی استفاده می شود؟

سیلیس زیست توده میکرونیزه – مواد شیمیایی Astra پلاستیک و پلیمرها: مشابه لاستیک، سیلیس زیست توده میکرونیزه در پلاستیک ها و پلیمرها برای تقویت مواد، افزایش استحکام و بهبود خواص مکانیکی مختلف استفاده می شود.

 

 

طبقه بندی سیلیس چیست؟

ترکیبات سیلیس را می توان به دو گروه کریستالی (یا سی سیلیس) و سیلیس آمورف (سیلیکا a-سیلیکا یا سیلیس غیر کریستالی) تقسیم کرد. c-ترکیبات سیلیس دارای ساختارهایی با الگوهای تکرارشونده سیلیکون و اکسیژن هستند. a-ساختارهای شیمیایی سیلیس در مقایسه با سی سیلیس به طور تصادفی تر به هم مرتبط هستند.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

تفاوت بین نانو سیلیس و میکرو سیلیس چیست؟

با توجه به اینکه تفاوت اصلی بین نانوسیلیس و میکروسیلیس اندازه ذرات مربوطه آنهاست و با فرض اینکه رفتارهای پوزولانی در هر دو ماده مشابه است، نانوسیلیس به دلیل SSA بالاتر (مساحت سطح ویژه) سریعتر نسبت به میکروسیلیس با سیمان واکنش می دهد.

 

 

میکرو سیلیس از کجا می آید؟

میکرو سیلیس که به آن دود سیلیس نیز می گویند در کوره قوس الکتریکی به عنوان محصول جانبی تولید سیلیکون های عنصری یا آلیاژهای حاوی سیلیکون تولید می شود. این ماده عمدتاً از ذرات اکسید سیلیکون کروی بسیار ریز با سطح بسیار زیاد تشکیل شده است.

 

 

درجه میکرو سیلیس چیست؟

دوده سیلیس متراکم (میکروسیلیکا) | ACC میکروسیلیس مورد استفاده در ساخت و ساز ACC محصول جانبی تولید فلز سیلیکون یا آلیاژهای فروسیلیکون است، با محتوای SiO2 در محدوده 85٪ تا 97٪، چگالی ظاهری 500 تا 700 کیلوگرم بر متر مکعب. آنها به عنوان درجه 85D، درجه 90D، درجه 92D و درجه 95D طبقه بندی می شوند.
استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

ظرافت میکروسیلیس چقدر است؟

در واقع، این ویژگی اصلی میکرو سیلیس است، زیرا نه تنها فعالیت خاکستر آتشفشانی بالایی دارد، بلکه سطح ویژه آن نیز بزرگتر است. از آنجایی که ظرافت پودر میکروسیلیکون کمتر از 80 درصد است، اندازه متوسط ذرات از 0.1 تا 0.3 میکرومتر و سطح ویژه 20 تا 28 متر مربع در گرم است.

 

 

چه مواد معدنی سرشار از سیلیس هستند؟

اینها شامل مواد معدنی مانند کوارتز، فلدسپات، میکا، آمفیبول، پیروکسن، الیوین و انواع زیادی از کانی های رسی است. واحد سازنده همه این کانی ها چهار وجهی سیلیس است که ترکیبی از چهار اتم اکسیژن و یک اتم سیلیکون است.

 

 

میکروسیلیس چگونه بتن را بهبود می بخشد؟

میکرو سیلیس در بتن از دو طریق به استحکام و دوام کمک می کند: میکرو سیلیس به عنوان یک ماده پوزولانی توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند. میکرو سیلیس به عنوان پرکننده، اندازه متوسط منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

چرا سیلیس را ژل می نامند؟

به طور دقیق، سیلیکاژل در یک مایع معلق است. با این حال، بیشتر کاربردهای سیلیس نیاز به خشک شدن دارد، در این صورت به آن سیلیکا ژروژل می گویند. برای اهداف عملی، مانند خشک کردن گل، به فرم خشک نیاز دارید، اما ظرف دارای برچسب ژل است.

 

 

پودر میکروسیلیس چیست؟

میکرو سیلیس که به نام دوده نیز شناخته می شود، یک چند شکلی آمورف (غیر کریستالی) از دی اکسید سیلیکون، سیلیس است. این یک پودر بسیار ریز است که به عنوان محصول جانبی تولید سیلیکون و آلیاژ فروسیلیکون جمع آوری می شود و از ذرات کروی با قطر ذرات متوسط 150 میلی متر تشکیل شده است.

 

 

چرا از میکروسیلیس استفاده کنیم؟

میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد. بتن دوده سیلیسی دارای تعدادی کاربرد ساختمانی است.

 

 

تفاوت بین EGS و MGS چیست؟

تشکیل EGS از MGS از طریق فرآیندهای تصفیه شیمیایی انجام می شود. مفهوم اصلی آن شامل تبدیل MGS به یک ترکیب سیلیکونی فرار است که با تقطیر خالص می شود و متعاقبا تجزیه می شود تا سیلیکون عنصری با خلوص بالاتر (به عنوان مثال EGS) تشکیل شود.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

درجات میکروسیلیس چیست؟

دوده سیلیس متراکم (میکروسیلیکا) | میکروسیلیس مورد استفاده در ساخت و ساز ACC محصول جانبی تولید فلز سیلیکون یا آلیاژهای فروسیلیکون است، با محتوای SiO2 در محدوده 85٪ تا 97٪، چگالی ظاهری 500 تا 700 کیلوگرم بر متر مکعب. آنها به عنوان درجه 85D، درجه 90D، درجه 92D و درجه 95D طبقه بندی می شوند.

 

 

انواع مختلف بخار سیلیس چیست؟

به طور کلی، دوده سیلیس را می توان بر اساس محتوای SiO2 به پنج دسته تقسیم کرد: SiO2 بالای 85٪، با مقدار متوسط بالای 88٪. این نوع اتلاف اشتعال را کنترل می کند، بنابراین برای دیرگدازهای کم عیار و بتن استفاده می شود. SiO2 بالای 90٪ با مقدار متوسط 92٪.

 

 

میکروسیلیس برای چه مواردی استفاده می شود؟

میکروسیلیس یا دوده سیلیس یک افزودنی عالی برای بتن است زیرا منجر به خواص مهندسی بهتری می شود. ترک های حرارتی را کاهش می دهد، دوام را بهبود می بخشد و استحکام را افزایش می دهد. بتن دوده سیلیسی دارای تعدادی کاربرد ساختمانی است.

 

 

دو نوع سیلیس مهم پایه را نام ببرید؟

سیلیس به دو گروه اصلی سیلیس کریستالی و سیلیس آمورف (سیلیس غیر کریستالی) تقسیم می شود. رایج ترین نوع سیلیس کریستالی کوارتز است. انواع دیگری نیز وجود دارد، اما کمتر رایج هستند. ترکیبات سیلیس در سراسر محیط در سنگ ها، ماسه، خاک رس، خاک، هوا و آب یافت می شوند.

 

استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰

 

چرا از دوده سیلیس در سیمان استفاده می شود؟

از مزایای دوده سیلیس می توان به افزایش قابل توجه مقاومت بتن، کاهش خونریزی و جداسازی بتن (اگرچه این امر نیاز به عمل آوری مناسب را افزایش می دهد)، بهبود مقاومت در برابر محیط های تهاجمی شیمیایی و مهار واکنش های قلیایی-سیلیکا که می تواند به شدت آسیب برساند، اشاره کرد. ..

 

 

Buying silica and selling silica

Silica sand prices remained stable at USD 61/MT FOB Hamburg, Germany, for March and February 2023 due to low demand from the domestic market despite ample supply. Regional freight charges remained high, and inflation was a driving factor for this price trend.
استعلام قیمت و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰
5/5 - (19 امتیاز)