تولید کننده سیلیس

تولید کننده سیلیس – سیلیس یک محصول 100٪ طبیعی است و بنابراین برای حیوان خانگی شما خطرناک نیست. گرانولها زیست تخریب پذیر هستند و استفاده از آنها آسان است. پرکننده ادرار را به خوبی جذب می کند و بنابراین مدت زیادی دوام می آورد. علاوه بر این ، سیلیس تمام بوهای بد را خنثی می کند. دانه ها برای گربه شما خوشایند هستند و هنگام خراشیدن در جعبه بستر باعث ایجاد گرد و غبار نمی شوند.

 

اهداف ممتاز سیلیس

کارخانه ممتازسیلیس یکی از 15 واحد صنعتی اصلی استان همدان و کشور در سال 2020 بشمار می رود. اهداف این واحد صنعتی جهت دهی به توسعه ماسه های محلی کم آهن است. جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ؛ ایجاد اشتغال برای ساکنان محلی و کمک به اقتصاد محلی و کشور بوده و هست.

 

اهداف و چشم انداز های شرکت ممتاز سیلیس

  • تولید و توسعه بخش واحد فروش انواع سنگ سیلیس و ماسه و خاک سیلیس با دانه بندی و خلوص سفارشی.
  • توسعه ظرفیت تحویل 1.000.000 تن محصول در سال با مشارکت استراتژیک شرکتهای همپا.
  • تحریک و توسعه اشتغال محلی و بومی .
  • استفاده از راه حل های AMI RockChain ، برای استخراج معادن مقرون به صرفه برای تدارکات سایت اصلی ممتاز سیلیس .
  • همکاری با شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی جهت تولید و صادرات.

 

 

گرانول های سیلیس

گرانول های سیلیس یک محصول 100٪ طبیعی هستند و برای حیوان و سایر جاندارن خطرناک نیستند. گرانولها زیست تخریب پذیر هستند و استفاده از آنها آسان است. پد ادرار را به خوبی جذب می کند و بنابراین برای مدت طولانی دوام می آورد. علاوه بر این ، سیلیس تمام بوهای بد را خنثی می کند. گرانول ها برای گربه شما خوشایند هستند و باعث ایجاد خراش در کاسه او نمی شوند.

 

تامین کننده برتر (ممتاز سیلیس)

ممتاز سیلیس به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان شن و ماسه سیلیس داخلی با کانسارهای استراتژیک در همدان ، ملایر و ازندریان می باشد. این شرکت جهت استخراج محصولات باکیفیت و کارشناسی شده با یک شرکت زمین شناسی و اکتشافی شناخته شده همکاری می کند تا ذخایر قابل توجهی را در منطقه (همدان،ملایر) و در شهرستان (ازندریان) توسعه دهد.

 

ماسه سیلیس مرغوب کجاست؟

سیلیس پیست سوارکاری/سیلیس چمن مصنوعی

تنها تعداد انگشت شماری از مکانها وجود دارد که در آن ماسه سیلیس زیر زاویه ای واقعی یافت می شود. Mainland Aggregates یکی از مشاغل معتبر است که می تواند بهترین کیفیت ماسه را با رقابتی ترین قیمت برای شما به ارمغان آورد. با دانه های ریز زیر زاویه ای که زهکشی و فشردگی را بهبود می بخشد ، ماسه سیلیس ما برای سوارکاری مناسب است.همچنین برای چمن های مصنوعی و.. اگرچه هیچ استاندارد رسمی برای “شن و ماسه سیلیس سوارکاری” مشخص نشده است ، اما ما می توانیم ویژگی های مورد نیاز را مشخص کنیم که باعث می شود شن و ماسه سیلیکا بیشتر مناسب “استفاده در سوارکاری” باشد و بنابراین برای سوار شدن در عرصه ها ، لانگ ، گالوپ ، پیست های مسابقه و شرکت کنندگان مناسب است.

 

پروپانت کوارتز جنوبی پرمیوم

پروپانت کوارتز جنوبی پرمیوم از رسوبات سنتی ماسه جنوبی مانند سازندهای Hickory و Queen City Sand تولید می شود. ماسه های حاصل از این ذخایر به دلیل مجاورت با مناطق حفاری نفت و گاز جنوبی مانند حوضه پرمین ، ایگل فورد شیل و هاینسویل شیل برای دهه ها در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار گرفته است.

پلهای ارتباطی:

5/5 - (23 امتیاز)