تامین کننده سیلیس ایران

تامین کننده سیلیس ایران – ممتاز سیلیس توزیع کننده سیلیس پودری و آسیاب شده در مش بندی و دانه بندی سفارشی در گریدهای مختلف و در ساختارهای کریستالی و اندازه ذرات موجود است . کاربردهای مختلف شامل پوشش، ترکیب، پرداخت، مواد غذایی و محصولات بهداشتی است. مطابق با استانداردهای ISO 9000

تامین کننده دی اکسید سیلیکون ایران

دی اکسید سیلیکون که به عنوان سیلیس (از لاتین silex) نیز شناخته می شود، یک ترکیب شیمیایی است که اکسیدی از سیلیکون با فرمول شیمیایی SiO2 است. از زمان های قدیم شناخته شده است. سیلیس بیشتر در طبیعت به عنوان کوارتز و همچنین در موجودات زنده مختلف یافت می شود. در بسیاری از نقاط جهان، سیلیس جزء اصلی ماسه است.

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

نمونه های مهم سیلیس

سیلیس یکی از پیچیده ترین و فراوان ترین خانواده مواد است که هم به صورت چند کانی وجود دارد و هم به صورت مصنوعی تولید می شود. نمونه های قابل توجه عبارتند از کوارتز ذوب شده، کریستال، سیلیس دود شده، سیلیکاژل و آئروژل. کاربردها از مواد ساختاری گرفته تا میکروالکترونیک و اجزای مورد استفاده در صنایع غذایی را شامل می شود. 

 

 

سیلیس از کجا تهیه می شود؟

رایج ترین شکل سیلیس کریستالی کوارتز است که در ماسه، شن، خاک رس، گرانیت، خاک دیاتومه و بسیاری از اشکال دیگر سنگ یافت می شود. سیلیس غیر کریستالی در شیشه، سیلیکون کاربید و سیلیکون یافت می شود.

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

آیا ماسه سیلیس یک کالا است؟

به عنوان یک کالا، اصطلاح سیلیس به کوارتز در تمام اشکال آن – به عنوان کوارتز رگه ای یا صخره ای، سنگریزه های کوارتز، ماسه سنگ، کوارتزیت، یا به عنوان شن و ماسه تجمیع نشده به کار می رود. مصرف جهانی تقریباً 120 میلیون تن در سال است.

 

بزرگترین تولید کننده سیلیس کیست؟

از سال 2023، کشورهای زیر بزرگترین تولید کنندگان سیلیکون در جهان هستند:

  • چین – 6000 تن در سال.
  • روسیه – 580 تن در سال.
  • برزیل – 390 تن در سال.
  • نروژ – 350 تن در سال.
  • ایالات متحده – 310 تن در سال.
  • فرانسه – 120 تن در سال.
  • ایسلند – 110 تن در سال.
  • مالزی – 80 تن در سال.
  • ایران – 50 تن در سال.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

چه کسی بیشترین صادرات سیلیس را دارد؟

ماسه های سیلیسی و ماسه های کوارتز بخشی از ماسه هستند. صادرات در سال 2021 بزرگترین صادرکنندگان ماسه سیلیس و ماسه کوارتز ایالات متحده (476 میلیون دلار)، استرالیا (186 میلیون دلار)، بلژیک (114 میلیون دلار)، آلمان (88.1 میلیون دلار) و مصر (55.8 میلیون دلار) بودند.

 

 

بزرگترین صادرکننده ماسه سیلیس کیست؟

اسلوونی با 7.6 میلیارد کیلوگرم بزرگترین صادرکننده ماسه سیلیس در سال 2021 بود. ایالات متحده، بلژیک و آلمان بزرگترین صادرکنندگان بعدی بودند. فیلیپین از سال 2017 تا 2021 با افزایش 2420 درصدی روبرو بوده است، در حالی که ژاپن در مدت مشابه 79 درصد کاهش داشته است.

 

 

صادرکننده ماسه سیلیس کیست؟

صادرکنندگان برتر ماسه های سیلیسی و ماسه های کوارتز، چه رنگی یا غیر رنگی در سال 2022. بزرگترین صادرکنندگان این گروه کالایی در جهان در سال 2022: ایالات متحده آمریکا – 55 درصد از صادرات جهان (551 میلیون دلار) بلژیک – 8.84 درصد (88 میلیون دلار)

 

 

آیا سیلیس سودآور است؟

علاوه بر این، داده های InvestingPro نشان می دهد که هلدینگ سیلیکا ایالات متحده در دوازده ماه گذشته از سه ماهه اول 2023 سودآور بوده است (InvestingPro Tip 9). این با عملکرد مالی نشان داده شده شرکت مطابقت دارد و بر پتانسیل آن برای سودآوری بیشتر تأکید می کند.

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

چه موادی سرشار از سیلیس است؟

سیلیس – ائتلاف آموزش مواد معدنی سیلیکون هرگز در حالت طبیعی خود یافت نمی شود، بلکه در ترکیب با اکسیژن به عنوان یون سیلیکات SiO44- در سنگ های غنی از سیلیس مانند ابسیدین، گرانیت، دیوریت و ماسه سنگ یافت می شود. فلدسپات و کوارتز مهم ترین کانی های سیلیکات هستند.

 

 

کدام کشور بیشترین واردات سیلیکون را دارد؟

در سال 2021، آلمان (1.56 میلیارد دلار)، ایالات متحده (1.13 میلیارد دلار)، مالزی (617 میلیون دلار)، ژاپن (605 میلیون دلار)، و چین تایپه (282 میلیون دلار) بزرگترین صادرکنندگان سیلیکون با خالص بیش از 99.99 درصد بودند. در سال 2021، بزرگترین واردکنندگان سیلیکون، بیش از 99.99 درصد خالص، چین (2.27 میلیارد دلار)، ژاپن (707 میلیون دلار)، چین تایپه (407 میلیون دلار)، کره جنوبی (301 میلیون دلار) و آلمان (156 میلیون دلار) بودند.

 

 

 

آیا عربستان ماسه سیلیس دارد؟

مواد اولیه صنعتی شن و ماسه سیلیس – کارخانه های BMS – همین حالا سفارش دهید!
جزء غالب ماسه سیلیس کوارتز معدنی است که از دی اکسید سیلیکون تشکیل شده است. خلوص و خصوصیات فیزیکی مانند اندازه و توزیع دانه، شکل دانه، کروی بودن، استحکام دانه و نسوز. مقادیر زیادی از خالص ترین سیلیس در پادشاهی عربستان سعودی وجود دارد.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

تقاضای جهانی برای سیلیس چقدر است؟

اندازه بازار جهانی سیلیس در سال 2022 به 4928.13 میلیون دلار رسید و انتظار می‌رود در دوره پیش‌بینی با CAGR 11.0 درصد افزایش یابد و تا سال 2028 به 9219.81 میلیون دلار برسد.

 

 

 

چرا عربستان شن و ماسه وارد می کند؟

آیا این درست است که عربستان سعودی از استرالیا شن و ماسه وارد می کند؟ اگر…
چرا عربستان سعودی شن و ماسه وارد می کند در حالی که بیشتر زمین های آنها از بیابان تشکیل شده است؟ ماسه بیابان برای اهداف ساختمانی بی ارزش است. هزاره بادهایی که آن را فرسایش می دهند، ذرات را برای اختلاط در بتن بسیار ریز می کند، بنابراین شن و ماسه معمولی وارد می کنند.

 

 

چه کشوری شن سیلیس دارد؟

استرالیا دارای منابع شناخته شده قابل توجهی از شن و ماسه سیلیس است، از جمله برخی از ذخایر با کیفیت بالا، که عمدتاً در کوئینزلند و استرالیای غربی واقع شده اند. این کشور حدود 1٪ از تولید ماسه سیلیس جهانی را به خود اختصاص داده است، به طور عمده در کوئینزلند، اما یکی از صادرکنندگان عمده جهانی است.

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

کدام کشور بیشترین شن و ماسه صادر می کند؟

ایالات متحده در سال 2022، ایالات متحده بالاترین سهم شن و ماسه را در بین هر کشوری در سراسر جهان صادر کرد که بر اساس ارزش آن سال، نزدیک به 32 درصد از صادرات جهانی شن و ماسه را به خود اختصاص داد. هلند بزرگترین صادرکننده شن و ماسه در آن سال بود که 12.4 درصد از کل صادرات را بر اساس ارزش به خود اختصاص داد.

 

 

بزرگترین معادن سیلیس کجا هستند؟

در شمال کوئینزلند – حدود 220 کیلومتری شمال کایرنز – بزرگترین معدن شن و ماسه سیلیس جهان قرار دارد. Cape Flattery متعلق به شرکت میتسوبیشی است که تقریباً سه میلیون تن (Mt) ماسه سیلیسی را از این عملیات هر سال به مقصد ژاپن و سایر بخش‌های آسیا ارسال می‌کند.

 

 

چرا سیلیس اینقدر گران است؟

دلیل اصلی، هزینه بالای تولید، به ویژه هزینه بالای انرژی است. زیرا سیلیکون از تبدیل ماسه به سیلیس با خلوص بالا ایجاد می شود. قبل از پلیمریزاسیون سیلیس برای تولید سیلیکون، سیلیس تولید شده یک مرحله تصفیه را طی می کند.

 

 

سیلیس با کیفیت بالا چیست؟

ماسه های سیلیکا درجه بالا که در آن جزء سیلیس بیشتر از 99.5 درصد SiO2 است در صنایع شیشه، ال سی دی، TFT، چشم، سرامیک و سایر صنایع استفاده می شود. ASQ تعدادی پروژه با هدف قرار دادن شن و ماسه سیلیس درجه بالا و کوارتز سنگ سخت دارد که در حال حاضر در حال ارزیابی و پیشرفت هستند.

 

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

سیلیس از کجا استخراج می شود؟

جنوب شرقی و جنوب مرکزی مینه سوتا و جنوب غربی ویسکانسین دارای رسوبات گسترده ای از شن و ماسه هستند که مشخصات مورد نیاز برای شکستگی هیدرولیکی یا “فرکینگ”، یک روش حفاری مورد استفاده برای چاه های گاز طبیعی و نفت را برآورده می کند.

 

 

بازار سیلیس چقدر بزرگ است؟

اندازه بازار جهانی سیلیس در سال 2022 49.12 میلیارد دلار ارزش گذاری شد و تخمین زده می شود که با نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 9.9 درصد از سال 2023 تا 2030 رشد کند. در این گزارش در نظر گرفته شده است.

 

 

آیا سیلیس همان سیلیکون است؟

سیلیس یک ترکیب مشتق شده از سیلیکون است که معمولاً در طبیعت یافت می شود و در کاربردهای مختلف صنعتی و مصرفی از جمله تولید شیشه و به عنوان پرکننده در رنگ ها، پلاستیک ها و لاستیک استفاده می شود. سیلیکون، از سوی دیگر، یک پلیمر مصنوعی است که از سیلوکسان به دست می‌آید.

 

 

آیا امارات ماسه سیلیسی دارد؟

بازار شن و ماسه سیلیس امارات متحده عربی توسط صنایع مصرف کننده نهایی تقسیم شده است. توسط صنایع مصرف کننده نهایی، بازار به تولید شیشه، ریخته گری، تولید مواد شیمیایی، ساخت و ساز، رنگ و پوشش، سرامیک و مواد نسوز، فیلتراسیون، نفت و گاز و سایر صنایع مصرف کننده نهایی تقسیم می شود.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

آیا ماسه سیلیس ممنوع است؟

خطر سیلیکوزیس در کارگرانی که در معرض انفجار ساینده با سیلیس هستند زیاد است و کنترل این خطر دشوار است. بنابراین NIOSH از سال 1974 توصیه کرده است که ماسه سیلیسی (یا سایر مواد حاوی بیش از 1٪ سیلیس کریستالی) به عنوان مواد انفجار ساینده ممنوع شود.

 

 

آیا می توان شن و ماسه را وارد کرد؟

ماسه های تخصصی: ایالات متحده انواع خاصی از ماسه های مخصوص را وارد می کند که به وفور در داخل کشور موجود نیستند. این ماسه ها در صنایع مختلفی مانند شیشه سازی، ریخته گری و تولید مواد شیمیایی کاربرد دارند.

 

 

آیا تمام شن و ماسه حاوی سیلیس است؟

بله، بیشتر ماسه‌های ما (و بیشتر ماسه‌هایی که در فروشگاه‌های لوازم خانگی و باکس‌های بزرگ فروخته می‌شوند) دارای سیلیس کریستالی هستند زیرا حاوی دانه‌های شن کوارتز هستند (که نام رایج سیلیس کریستالی است). اینها همان دانه های کوارتز هستند که در 99.9 درصد از اقیانوس ها، دریاچه ها و سواحل رودخانه ها در ایالات متحده یافت می شوند.

 

 

سیلیس از کجا در زمین می آید؟

زمين شناسي. جزء اصلی گوشته بالایی زمین سیلیس (SiO2) است که آن را به منبع اصلی سیلیس در سیالات گرمابی تبدیل می کند. SiO2 یک جزء پایدار است. اغلب به صورت کوارتز در سنگ های آتشفشانی ظاهر می شود.

 

مدیریت بازاریابی و فروش : ۰۹۱۸۶۴۴۷۰۷۰ رضایی

آدرس سایت: https://www.momtazsilis.com

 

 

 

سیلیس در چه صنعتی استفاده می شود؟

سیلیس یکی از اجزای اصلی در انواع محصولات ساختمانی و ساختمانی است. برای بهبود دوام و یکپارچگی ساختاری، سیلیس سبوس دار در کفپوش ها، ملات ها، سیمان ویژه، زونا سقفی، مخلوط آسفالت، سطوح مقاوم در برابر لغزش و سایر مواد صنعتی استفاده می شود.

 

 

آیا می توان سیلیس را به سیلیکون تبدیل کرد؟

این دو ماده خواص بسیار متفاوتی دارند و نمی توانند به یکدیگر تبدیل شوند. ژل سیلیکا از دی اکسید سیلیکون که یک عنصر غیر فلزی است ساخته شده است. سیلیکون چند منظوره از سیلیکون، اکسیژن و کربن ساخته شده است. عناصر مختلف در این دو ماده خواص متفاوتی به آنها می دهد.

 

 

چند نوع شن و ماسه سیلیس وجود دارد؟

دی اکسید سیلیکون (SiO2) یک ترکیب طبیعی از سیلیکون و اکسیژن است. این ترکیب اولیه موجود در ماسه سیلیس است که در سه نوع کریستالی اصلی شامل کوارتز، تری دیمیت و کریستوبالیت وجود دارد.

 

 

کدام کشور بیشترین شن و ماسه را می فروشد؟

در سال 2022، ایالات متحده بالاترین سهم شن و ماسه را در بین هر کشوری در سراسر جهان صادر کرد که بر اساس ارزش آن سال، نزدیک به 32 درصد از صادرات جهانی شن و ماسه را به خود اختصاص داد. هلند بزرگترین صادرکننده شن و ماسه در آن سال بود که 12.4 درصد از کل صادرات را بر اساس ارزش به خود اختصاص داد.

 

 

تماس جهت استعلام قیمت

پلهای ارتباطی:

 

 

4.8/5 - (19 امتیاز)