فروش سیلیس پودر سیلیس میکروسیلیس

فروش سیلیس پودر سیلیس میکروسیلیس -خرید و فروش سیلیس و پودر سیلیس امروزه یکی از پر طرفدار ترین مراودات تجاری داخلی و خارجی بشمار می رود . این فرایند به دلیل تقاضای بازار روز به روز بیشتر و بیشتر می شود به این دلیل که مواد اولیه اکثر تولیدات صنعتی ،ساختمانی و تجاری را این محصولات تشکیل می دهند

 

 

پودر میکروسیلیس چیست؟

میکرو سیلیس که به نام دوده نیز شناخته می شود، یک چند شکلی آمورف (غیر کریستالی) از دی اکسید سیلیکون، سیلیس است. این یک پودر بسیار ریز است که به عنوان محصول جانبی تولید سیلیکون و آلیاژ فروسیلیکون جمع آوری می شود و از ذرات کروی با قطر ذرات متوسط 150 میلی متر تشکیل شده است.

 

 

تفاوت بین دوده سیلیس و میکروسیلیس چیست؟

تفاوت بین دود سیلیس و میکروسیلیس چیست …تنها تفاوت بین دوده سیلیس و میکروسیلیس در نام آن است. هر دو اصطلاح به یک چیز اشاره دارد. دوده سیلیس با نام میکروسیلیس نیز شناخته می شود و یک چند شکل بی شکل از دی اکسید سیلیکون است. به غیر از میکروسیلیس، دوده سیلیس را میکرو سیلیس، دود سیلیس متراکم و گرد و غبار سیلیس نیز می نامند.

 

 

تفاوت میکرو سیلیس با نانو سیلیس چیست؟

با توجه به اینکه تفاوت اصلی بین نانوسیلیس و میکروسیلیس اندازه ذرات مربوطه آنهاست و با فرض اینکه رفتارهای پوزولانی در هر دو ماده مشابه است، نانوسیلیس به دلیل SSA بالاتر (مساحت سطح ویژه) سریعتر نسبت به میکروسیلیس با سیمان واکنش می دهد.

 

 

قیمت جهانیی سیلیس  چقدر است؟

محدوده قیمت جهانی سیلیس در جهان را در جدول زیر آورده ایم . سیلیس و فرآورده های این محصول در جهان قیمتهای متفاوتی دارد که از نظر کمیت و کیفیت شرکت میکروسیلیس چه برای مصارف داخلی و چه صادراتی بهترین قیمت را ارائه می کند.

  1. ارزش اندازه بازار در سال 2021 1936 میلیون دلار آمریکا
  2. ارزش بازار در سال 2022E 2034 میلیون دلار برآورد شده است
  3. پیش بینی ارزش بازار در سال 2032 فارنهایت 3,474 میلیون دلار
  4. نرخ رشد جهانی (2022-2032) CAGR 5.5%

 

 

میکرو سیلیس برای چه مواردی استفاده می شود؟

میکرو سیلیس در بتن از دو طریق به استحکام و دوام کمک می کند: میکرو سیلیس به عنوان یک ماده پوزولانی توزیع یکنواخت تر و حجم بیشتری از محصولات هیدراتاسیون را فراهم می کند. میکرو سیلیس به عنوان پرکننده، اندازه متوسط منافذ خمیر سیمان را کاهش می دهد.

 

 

بزرگترین تامین کننده سیلیس کیست؟

چین به عنوان بزرگترین تولید کننده آلیاژهای آلومینیوم و فلزات، نقش بسزایی در تولید فلز سیلیکون ایفا می کند و بر بازار جهانی تسلط دارد. برخی از بزرگترین شرکت های استخراج سیلیکون در چین عبارتند از مولیبدن چین (SHA: 603993) و Zijin Mining Group Co., Ltd.

 

 

انواع سیلیس چیست؟

سیلیس یکی از رایج ترین کانی های موجود در پوسته زمین است. شیشه، ماسه ساحلی، سیلیکون و گرانیت همگی مواد سیلیسی هستند. دو شکل سیلیس وجود دارد – کریستالی و غیر کریستالی.

 

 

تفاوت میکرو سیلیس با نانو سیلیس چیست؟

با توجه به اینکه تفاوت اصلی بین نانوسیلیس و میکروسیلیس اندازه ذرات مربوطه آنهاست و با فرض اینکه رفتارهای پوزولانی در هر دو ماده مشابه است، نانوسیلیس به دلیل SSA بالاتر (مساحت سطح ویژه) سریعتر نسبت به میکروسیلیس با سیمان واکنش می دهد.

 

 

تقاضای جهانی برای شن و ماسه سیلیس چقدر است؟

اندازه بازار جهانی شن و ماسه سیلیس در سال 2021 10.54 میلیارد دلار ارزش گذاری شد. پیش بینی می شود که این بازار از 11.29 میلیارد دلار در سال 2022 به 18.98 میلیارد دلار تا سال 2029 رشد کند که نشان دهنده CAGR 7.7٪ در طول دوره پیش بینی است.

 

آیا ماسه سیلیس خالص است؟

ماسه کوارتز با خلوص بالا به عنوان ماسه سیلیس، پودر سیلیس و پودر دی اکسید سیلیس نیز نامیده می شود. AdValue Technology ماسه های کوارتز با خلوص بالا را در گریدهای > 99.995% و 99.99% عرضه می کند که به ترتیب برای صنایع نیمه هادی و شمش کوارتز معمولی قابل استفاده است.

 

 

میکروسیلیس چگونه تولید می شود؟

سیلیس فوم چیست | دوده سیلیس (همچنین به عنوان میکروسیلیس شناخته می شود) محصول جانبی سیلیس غیر بلوری بسیار ریز است که از کاهش کوارتز و کربن با خلوص بالا در کوره های قوس الکتریکی در طی تولید سیلیکون عنصری یا آلیاژهای حاوی سیلیکون حاصل می شود.

 

 

تولید میکروسیلیس چیست؟

میکروسیلیس محصول جانبی تولید فلز سیلیکون است. این یک پودر آمورف متراکم شده است که توسط فرآیند متالورژی سیلیکون در یک کوره قوس الکتریکی به دست می آید. به عنوان یک افزودنی برای بهبود خواص فرمولاسیون بتن و ملات استفاده می شود.

 

 

آیا فقط دو نوع یا گروه سیلیس وجود دارد؟

سیلیس به دو گروه اصلی سیلیس کریستالی و سیلیس آمورف (سیلیس غیر کریستالی) تقسیم می شود. رایج ترین نوع سیلیس کریستالی کوارتز است. انواع دیگری نیز وجود دارد، اما کمتر رایج هستند. ترکیبات سیلیس در سراسر محیط در سنگ ها، ماسه، خاک رس، خاک، هوا و آب یافت می شوند.

 

 

مواد اولیه سیلیس چیست؟

سیلیس کریستالی در هزاران ماده خام مختلف از جمله تقریباً همه انواع مواد استخراج شده از پوسته زمین وجود دارد. تقریباً در تمام مواد معدنی از جمله ماسه، خاک رس، شن و سنگ معدن فلزی وجود دارد.

 

 

آیا دود سیلیس زباله است؟

انتشار گسترده گازهای گلخانه ای از زباله های صنعتی یک مشکل جهانی است. ماهیت تجزیه ناپذیر زباله های صنعتی مانند دود سیلیس، شیشه، خاکستر کف و لاستیک های لاستیکی شدت مشکل را افزایش می دهد.

 

 

چگالی ظاهری میکروسیلیس چقدر است؟

Microsilica Grade 92D دوده سیلیس خشک متراکم شده با چگالی ظاهری معمولی 500-700 کیلوگرم بر متر مکعب است. این یک محصول جانبی بسیار ریز، آمورف و چندشکل از تولید سیلیکون عنصری است.

 

 

چگونه فرمول سیلیس را محاسبه می کنید؟

سیلیس دارای فرمول SiO2 است که در اصطلاح شیمیایی به این معنی است که هر مولکول از یک اتم سیلیکون تشکیل شده است که به دو اتم اکسیژن پیوند دارد. محاسبه شما باید این باشد: 28.0855 (Si) + (15.9994 (O) x 2) = 60.084.

 

 

شن و ماسه سیلیس چیست و چه تفاوتی با ماسه معمولی دارد؟

اگرچه کوارتز اغلب سفید یا بی رنگ است، اما می تواند در طیف وسیعی از سایه ها باشد. رنگ هر ذخایر شن و ماسه تا حد زیادی به انواع مواد معدنی و ریزه های سنگی که منبع را تشکیل می دهند بستگی دارد. برای اینکه ماده سیلیسی در نظر گرفته شود باید حداقل 95% SiO2 و کمتر از 0.6% اکسید آهن داشته باشد.

 

 

میکروسیلیس در بتن چگونه کار می کند؟

ظرافت فوق العاده میکروسیلیس به آن اجازه می دهد تا فضای خالی میکروسکوپی بین ذرات سیمان را پر کند. اثر میکروفیلر باعث کاهش بسیار زیاد نفوذپذیری و بهبود پیوند خمیر به سنگدانه بتن میکروسیلیس در مقایسه با بتن معمولی می شود.

 

 

ژل میکروسیلیس چیست؟

ژل میکروسیلیس مناسب ترین افزودنی بتن برای افزایش دوام، لغزش و مقاومت فنی و شیمیایی بتن در مناطق ساحلی شمال و جنوب ایران است که در معرض خوردگی شدید شیمیایی به ویژه یون کلر هستند. مطابق با استاندارد ASTM C1240.

 

 

چه مقدار میکرو سیلیس در بتن استفاده می شود؟

میکرو سیلیس یک ماده بسیار ریز است که قطر متوسط آن 100 برابر ریزتر از سیمان است. در دوز معمولی 8 درصد وزنی سیمان، تقریباً 100000 ذره برای هر دانه سیمان فضاهای آب را در بتن تازه پر می کند.

 

 

آیا سیلیس در آب محلول است؟

حلالیت اساساً در دماهای زیر 200 درجه سانتیگراد صفر است و به حداکثر 0.20 قسمت سیلیس در هر 100 قسمت آب در دمای 360 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. حلالیت بیش از 360 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، اما در دمای بحرانی آب فقط کمی کمتر است. .

 

 

آیا سیلیس قابل تولید است؟

سیلیس دوددار از طریق فرآیند خشک هیدرولیز احتراق در حالت گاز تولید می شود. این روش به طور کلی نیاز به سرمایه گذاری در مکانیک با انرژی بالا دارد. ذرات اولیه از ورقه های نانو سایز تشکیل شده اند.

 

 

 

ظرافت میکروسیلیس چقدر است؟

از آنجایی که ظرافت پودر میکروسیلیکون کمتر از 80 درصد است، اندازه متوسط ذرات از 0.1 تا 0.3 میکرومتر و سطح ویژه 20 تا 28 متر مربع در گرم است. ظرافت و سطح ویژه حدود 80-100 برابر سیمان و 50-70 برابر خاکستر بادی است.

 

 

پودر سیلیس از کجا می آید؟

گرد و غبار سیلیس (سیلیس کریستالی) در برخی از سنگ، سنگ، ماسه، شن و خاک رس یافت می شود. رایج ترین شکل کوارتز است. گرد و غبار سیلیس را می توان در محصولات زیر نیز یافت: آجر.

 

 

چه چیزی حاوی بیشترین گرد و غبار سیلیس است؟

چیست؟ سیلیس یک ماده طبیعی است که در مقادیر مختلف در اکثر سنگ ها، ماسه و خاک رس یافت می شود. به عنوان مثال، ماسه سنگ حاوی بیش از 70٪ سیلیس است، در حالی که گرانیت ممکن است حاوی 15-30٪ باشد. سیلیس همچنین یکی از اجزای اصلی مصالح ساختمانی مانند آجر، کاشی، بتن و ملات است.

 

چه ماده ای بیشترین میزان سیلیس را دارد؟

ریولیت (/ˈraɪ. əlaɪt/ RY-ə-lyte) غنی ترین سنگ های آتشفشانی از سیلیس است. عموماً از نظر بافت شیشه‌ای یا ریزدانه (آفانیتیک) است، اما ممکن است پورفیری باشد و حاوی کریستال‌های معدنی بزرگ‌تر (فنوکریست‌ها) در یک توده زمینی ریزدانه باشد.

 

 

کاربرد پودر سیلیکون چیست؟

پودر سیلیکون به عنوان افزودنی های غیر مبتنی بر آهن، عامل آلیاژی فولاد سیلیکونی برای افزایش توانایی سخت شدن فولاد استفاده می شود. پودر سیلیکون را می توان برای برخی از مواد کاهنده فلز مانند نوع جدیدی از آلیاژ سرامیکی نیز اعمال کرد.

 

 

رایج ترین نوع سیلیس چیست؟

کوارتز رایج ترین شکل سیلیس کریستالی است و دومین کانی رایج در سطح زمین است. تقریباً در هر نوع سنگی مانند آذرین، دگرگونی و رسوبی یافت می شود. از آنجایی که کوارتز بسیار فراوان است، تقریباً در تمام عملیات معدنی وجود دارد.

 

 

چگونه بخار سیلیس را ذخیره می کنید؟

می توان آن را با تغییرات جزئی در سیلوهای معمولی ذخیره سیمان یا فلاش نگهداری کرد. دود سیلیس متراکم شده تریلرهای فله را به راحتی سیمان پرتلند پمپ نمی کند و به اندازه سیمان حجمی را اشغال نمی کند.

 

 

چگالی میکرو سیلیس بر حسب کیلوگرم متر مکعب چقدر است؟

چگالی ظاهری دوده سیلیس به درجه چگالش در سیلو بستگی دارد و از 130 (غیرغالبا) تا 600 کیلوگرم بر متر مکعب (چگالش شده) متغیر است. وزن مخصوص دوده سیلیس به طور کلی در محدوده 2.2 تا 2.3 است.

 

 

سیلیس در هر حجم چقدر است؟

به عنوان مثال، یک واحد سیلیکاژل معادل 26 گرم است، در حالی که یک واحد غربال مولکولی معادل 28 گرم است. علاوه بر این، حداقل 1.2 واحد خشک کن در هر فوت مکعب حجم هوا به عنوان بهترین عمل عمومی توصیه می شود.

 

 

5/5 - (4 امتیاز)