سیلیس فیلتر شنی  چیست؟

شن و ماسه سیلیسی گرد تا زیر گرد برای تصفیه آب ماسه سیلیسی که برای تصفیه آب استفاده می شود، شکلی زیر گرد تا گرد دارد که آن را به محیط فیلتراسیون عالی برای جذب مواد جامد معلق در آب تبدیل می کند. به دلیل محتوای سیلیس بالا در ماسه، بسیار بادوام و سخت است. این به آن اجازه می دهد تا به طور دقیق برای فیلترینگ کارآمد درجه بندی شود.

 

کاربرد ماسه سیلیس در تصفیه آب چیست؟

شن و ماسه سیلیس – رسانه تصفیه آب – دانویل، کالیفرنیا 20 ماسه فیلتر سیلیسی به دلیل توانایی آن در جلوگیری از رسوبات حاوی ناخالصی در فیلترهای شنی چاه های آب صنعتی، یک محیط فیلتر بسیار موثر است. اندازه ماسه فیلتر، زاویه و سختی ویژگی های مهم ماسه فیلتر برای اطمینان از فیلتر مناسب هستند.

 

 

آیا ماسه سیلیس برای فیلتر استخر خوب است؟

سیلیس: این نوعی است که بیشتر در قفسه های فروشگاه های لوازم استخر یافت می شود. مقرون به صرفه است و می تواند ذرات کوچکی به اندازه 20 میکرون را فیلتر کند، که شامل بیشتر چیزهایی است که می خواهید در آب زلال مورد علاقه خلاص شوید.

 

 

مزایای ماسه سیلیس چیست؟

ماسه سیلیس دارای خواص با کارایی بالا مانند روشنایی، بازتاب، جذب روغن و ثبات رنگ است. این ویژگی ها به بهبود ظاهر و دوام کلی رنگ ها و پوشش های صنعتی و معماری کمک می کند.

 

 

بهترین ماسه برای تصفیه آب چیست؟

20 شن و ماسه سیلیس رایج ترین نوع ماسه ای است که در فیلترهای استخر استفاده می شود. ذرات کوچک و زاویه دار آن هنگام عبور آب از فیلتر، خاک و زباله را به دام می اندازند. عدد 20 به اندازه دانه ها اشاره دارد که قطر آنها بین 0.45 تا 0.55 میلی متر است.

 

 

آیا ماسه سیلیس PH را افزایش می دهد؟

ماسه سیلیسی که عاری از ناخالصی است دارای سطح pH نزدیک به 7 است که در مقیاس pH اسید و باز خنثی است. ADV این ماسه سیلیسی خالص نیز صفر خواهد بود. ناخالصی‌های موجود در ماسه، هم pH و هم ADV را تغییر می‌دهند، بسته به اینکه این ناخالصی‌ها محلول در آب یا محلول در اسید رقیق هستند.

 

 

تفاوت ماسه و ماسه سیلیس چیست؟

شن و ماسه سیلیس چیست و چه تفاوتی با ماسه معمولی دارد؟برای اینکه ماده سیلیسی در نظر گرفته شود باید حداقل 95% SiO2 و کمتر از 0.6% اکسید آهن داشته باشد. اگر شن و ماسه با این معیار مطابقت نداشته باشد، به عنوان ماسه معمولی شناخته می شود.

 

 

چه مقدار سیلیس مورد نیاز است؟

مقدار توصیه شده روزانه سیلیس برای بزرگسالان در محدوده سنی 19 تا 50 سال 9-14 میلی گرم در روز است. سیلیس در گیاهان و برخی گیاهان مانند دم اسب و در غذاهای پرفیبر از جمله غلات کامل، برنج، میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

 

 

سیلیکاژل چند میکرون است؟

در شیمی، سیلیکاژل در کروماتوگرافی به عنوان یک فاز ثابت استفاده می شود. در کروماتوگرافی ستونی، فاز ساکن اغلب از ذرات ژل سیلیکا 40 تا 63 میکرومتر تشکیل شده است. اندازه ذرات مختلف برای انواع مختلف کروماتوگرافی ستونی استفاده می شود زیرا اندازه ذرات به سطح سطح مربوط می شود.

 

آیا ماسه سیلیس ایمن است؟

سیلیس کریستالی در هوا و آمپر; آب و اثرات سلامتی …سیلیس کریستالی هنگام استنشاق برای انسان سمی است زیرا به بافت های ریه آسیب می رساند. سیلیس کریستالی در سایر مکان‌های محیط مانند آب‌های سطحی یا زیرزمینی، برای سلامت انسان نگران کننده نیست زیرا از این منابع تنفس نمی‌شود.

 

 

آیا ماسه سیلیس آب را جذب می کند؟

شکلی از سیلیس یا دی اکسید سیلیکون (SiO2) است. همان ماده ای که ماسه کوارتز را می سازد. توانایی آن در جذب رطوبت ناشی از منافذ کوچک متعدد موجود در آن است که سطح بسیار بزرگی را تشکیل می دهند. این می تواند تا 40 درصد وزن خود را در رطوبت بدون هیچ گونه تورم نگه دارد.

 

 

دمای ماسه سیلیس چقدر است؟

سیلیس در دمای 26 درجه سانتیگراد دارای فاز کوارتز و در محدوده دمایی 800 درجه سانتیگراد تا 1000 درجه سانتیگراد فاز جدیدی به نام کریستوبالیت وجود دارد. در دمای 1100 درجه سانتیگراد یک فاز تریدیمیت ظاهر می شود. علاوه بر این، هر چه دمای داده شده بالاتر باشد، باعث می شود که اندازه کریستال کوچک باشد.

 

 

ضخامت ماسه سیلیس چقدر است؟

آنها معمولاً دارای توزیع اندازه دانه باریکی هستند (به طور کلی در محدوده 0.5 تا 0.1 میلی متر). برای اکثر کاربردها، ماسه سیلیسی باید با مشخصات بسیار دقیقی مطابقت داشته باشد و ثبات کیفیت از اهمیت حیاتی برخوردار است.

 

 

چند نوع شن و ماسه سیلیس وجود دارد؟

دی اکسید سیلیکون (SiO2) یک ترکیب طبیعی از سیلیکون و اکسیژن است. این ترکیب اولیه موجود در ماسه سیلیس است که در سه نوع کریستالی اصلی شامل کوارتز، تری دیمیت و کریستوبالیت وجود دارد.

 

 

 

ماسه سیلیس چه رنگی است؟

به طور کلی، ماسه سیلیس دارای یک سایه رنگ طبیعی بین سفید و کهربایی است. از آنجایی که رنگ واقعی ماسه سیلیسی قابل تغییر نیست، تغییر رنگ باید با پوشش ماسه سیلیسی تحت تاثیر قرار گیرد.

 

 

چگونه ماسه سیلیس درست می کنید؟

چگونه در آزمایشگاه شن خالص (دی اکسید سیلیکون) درست کنیم . 5 میلی لیتر محلول سیلیکات سدیم و 5 میلی لیتر آب را با هم مخلوط کنید. در یک ظرف جداگانه، از یک همزن شیشه ای استفاده کنید تا 3.5 گرم بی سولفات سدیم را در 10 میلی لیتر آب مخلوط کنید. به هم زدن ادامه دهید تا بی سولفات سدیم حل شود. دو محلول را با هم مخلوط کنید.

 

 

چه چیزی بهتر از فیلتر شنی؟

اگر به دنبال راه حلی با کارایی بالا با کمترین میزان باکتری و زباله در استخر خود هستید، فیلتر کارتریج بهترین راه حل شما است. فیلتر کارتریج می‌تواند زباله‌های ریزتری را نسبت به فیلتر شنی جمع‌آوری کند، زیرا 10-20 میکرون در مقابل 20-40 میکرون است.

 

 

قیمت سیلیس

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سسیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

5/5 - (25 امتیاز)