سیلیس سندبلاست سند

ماده مناسب برای کار مردی که روپوش می پوشد ، یک قاب فولادی را سندبلاست می کند. ساینده های سندبلاست معمولاً در دو کاربرد نسبتاً متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام برای انجام هرچه بهتر کار به نوع خاصی از ساینده نیاز دارند. شن و ماسه را نمی توان پس از سندبلاست استفاده مجدد کرد، اما می توان آن را به مواد دیگر مانند سیمان بازیافت کرد، در حالی که مواد سخت تر مانند گارنت، شات فولادی و دانه های شیشه ای را می توان غربال کرد و برای بازیافت جدا کرد.

سیلیس سندبلاست سند

آیا ماسه سیلیس برای سندبلاست خوب است؟

هشدار! انفجار ساینده با ماسه های حاوی سیلیس کریستالی می تواند باعث بیماری تنفسی جدی یا کشنده شود. موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی (NIOSH) برای جلوگیری از سیلیکوزیس و مرگ و میر کارگرانی که در معرض سیلیس کریستالی قابل تنفس در طی سندبلاست قرار دارند، درخواست کمک می کند.

سیلیس سندبلاست سند

جوان سازی سخت افزارهای فلزات

معمولاً از مواد ساینده سندبلاست برای جوان سازی سخت افزارهای فلزی (مانند رینگ چرخ ها ، قاب ها و تریلرهای قایق) با حذف رنگ و زنگ زدگی قدیمی برای آماده سازی رنگ آمیزی مجدد و / یا رنگ آمیزی مجدد استفاده می شود. این نرم افزار معمولاً به ساینده های تهاجمی احتیاج دارد. ثانیاً ، ماسه تراشی می تواند برای تبدیل چیزهای روزمره مانند شیشه و چوب به کارهای هنری (مانند نقاشی های دیواری شیشه ای مات و منبت کاری کنده کاری شده) استفاده شود.

 

ماسه بلاست

  ساینده های سند بلاست ما انواع مختلف ماسه بلاست را برای انواع پروژه ها ذخیره می کنیم. اکثر کیف ها تقریباً 50 پوند هستند. لطفا برای قیمت گذاری با ما تماس بگیرید آنچه معمولاً در انبار داریم: Enviro-Grit (12/50 ، 20/50 ، 30/60 گران ، و 50/100) سیلیکا ماسه (20/40 و 50 ریگ) سرباره نیکل الماس سبز (16/36 گران) سایر محصولات به صورت سفارش ویژه در دسترس هستند ، مانند: مهره شیشه ای (شماره 6 و 13) پوسته گردو (شن ریز) درباره Enviro-Grit ساینده های ماسه شوی Enviro-Grit ما یک محصول شیشه ای قابل بازیافت قابل استفاده مجدد است که 100٪ فاقد سیلیس بلوری است. برای استفاده در فولاد ، آلومینیوم ، بتن و چوب بسیار عالی ، ما چندین درجه را ذخیره می کنیم تا مطمئن شویم که بهترین محصول را برای پروژه شما داریم.

 

ایمنی کارگران

به زبان ساده ، ساینده های Enviro-Grit استاندارد صنعت را برای ایمنی کارگران ، حفاظت از محیط زیست و قدرت برش برتر تعیین می کنند. از آنجا که Enviro-Grit از شیشه بازیافتی ساخته شده است (و فاقد هرگونه ماده مضر برای محیط زیست است) ، مواد ساینده بی اثر ، غیر قابل اشتعال ، خورنده و غیر فیبروژنیک هستند.

 

ماسه سیلیکا

ماسه سیلیکا سیلیس یک محیط ماسه بلاستی سفید رنگ و ملایم تهاجمی است. ذرات شن و ماسه سیلیس که معمولاً برای نشانه های چوبی سندبلاست استفاده می شود ، بیشتر از اینکه در چوب قرار گیرند ، خراب می شوند. نکات ایمنی توجه ایمنی: در حالی که سیلیس به طور کلی بی اثر است ، هنگام استفاده از ماسه سیلیس به عنوان یک ماده ماسه بری باید مراقبت کرد. کاربر باید از محافظت تنفسی استفاده کند و از تنفس غبار ریز سیلیس خودداری کند.

 

نیکل الماس سبز

درباره سرباره نیکل الماس سبز سرباره نیکل الماس سبز یک شن و ماسه انفجار با بازده بالا است که با غربالگری انتخابی سرباره نیکل تهیه می شود. این ماده برای بیشتر عملیات پاک سازی انفجار مناسب است. به دلیل سختی مواد ، سرباره نیکل گرین الماس نسبت به سلیس شن و ماسه معمولی بالا بسیار با شدت بیشتری برش می خورد. اشکال جداگانه ذرات موجود در محصول Green Diamond آن را برای از بین بردن کارآمد مقیاس آسیاب ، زنگ زدگی یا سایر پوششهای موجود از فولاد و سایر فلزات در آماده سازی برای ساخت یا رنگ آمیزی ایده آل می کند.

 

دانه های شیشه ایپودری و ماسه ای

درباره دانه های شیشه ای مهره های شیشه ای یک محیط بسیار خوب ، پودری و ماسه ای است. از رنگ سفید – و با قوام مشابه آرد خانگی – از دانه های شیشه ای برای کارهای ماسه شویی استفاده می شود که به لمس خوب مانند شیشه شیشه ای نیاز دارد.

 

آیا ماسه سیلیسی همان ماسه سند بلاست است؟

برای ماسه سندبلاست سیلیس ماسه سیلیس برای سندبلاست. متداول ترین نوع ماسه سندبلاست، ماسه سیلیسی است. ماسه سیلیس عمدتاً به این دلیل استفاده می شود که نه تنها کیفیت و دوام خوبی دارد، بلکه معمولاً ارزان است و به راحتی پیدا می شود.

چرا در حال حاضر سند بلاست ممنوع است؟

به دلیل خطر بالای سیلیکوز در سندبلسترها و مشکل در کنترل خطرات، NIOSH توصیه کرده است که سیلیس برای این استفاده ممنوع شود و از مواد کم خطرتر در عملیات انفجار استفاده شود.

از چه نوع ماسه ای برای سندبلاست استفاده می کنید؟

ساینده های مختلفی وجود دارد که می توانید برای سندبلاست استفاده کنید. اگر قصد استفاده از شن و ماسه را دارید، بهترین گزینه شما انفجار شن و ماسه است. ماسه بلاست حاوی کمتر از 1 درصد سیلیس است، بنابراین بسیار ایمن تر از ماسه بازی است. انفجار شن و ماسه قطعا بهترین گزینه شماست!

 

ما در اینستاگرام   | گفتگو و مشاوره واتساپی  | تماس مستقیم تلفنی  | تماس با ما

 

5/5 - (15 امتیاز)