خرید سیلیس کوارتز

خرید سیلیس کوارتز –به ممتاز سیلیس خوش آمدید تامین کنندگان سیلیس درجه بندی شده برای استفاده در شیشه ، فیلتراسیون ، صنعتی و ریخته گری معدن Silica Quartz در خارج از شهر و در نزدیکی شهر ملایر و در ازندریان واقع شده است. ممتاز سیلیس که از سال 1385 در حال فعالیت است ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیلیس با کیفیت بالا در ایران است که بیشتر در تولید شیشه و ماسه درجه بندی استفاده می شود. این عملیات شامل یک مزرعه باز ، خرد کردن ، کارخانه های پردازش غربالگری خشک و مرطوب برای بهره مندی کامل است.

نوع استفاده کوارنتوم

  • خرده فروشی کوانتوم – شن و ماسه کوارتزیت را می توان برای دکوراسیون رومیزی ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون آکواریوم استفاده کرد.
  • خرده فروشی کوانتوم – شن کوارتزیت را می توان در آکواریوم ، باغ ، رنگولی ، کودکان بازی پرکننده گلدان استفاده کرد.
  • خرده فروشی کوانتوم – از شن کوارتزیت می توان برای تزئین ، کاشت باغ و مخازن کاشته شده استفاده کرد.

 

راهنمای خرید کوارتز

محتوای بسته: فقط ماسه کوارتز سیاه رنگ. شیشه شامل نمی شود. این محصول به جز شن و ماسه کوارتز رنگ نارنجی ، لوازم جانبی یا محصولات دیگری را شامل نمی شود. رنگ محصول ممکن است به دلیل منابع نور عکاسی یا تنظیمات مانیتور شما کمی متفاوت باشد.
محصولات اصلی را فقط از خرده فروشی کوانتوم خریداری کنید. خرده فروشی کوانتوم فروشنده مجاز این محصول است. برای تجربه بهتر از فروشنده دیگر خودداری کنید ، خرده فروشی کوانتوم نام تجاری ثبت شده است و فروشنده دیگر محدود به فروش محصول با نام تجاری خرده فروشی کوانتوم است.

 

تولیدات با توجه به کاربرد

این معدن چشمگیر روباز شن و ماسه سیلیس با درجه بالا و صنایع شن ، صنایع ، معدن ، فیلتراسیون و اوقات فراغت را تامین می کند. محصول ما که به طور گسترده در تصفیه آب ، فیلتراسیون ، جداسازی و صنعت شیشه استفاده می شود ، اندازه گیری شده و نیازهای خاص مشتریان گرامی را برآورده می کند.

 

تضمین خدمات

اعتبار  ممتاز سیلیس با ISO 9001 نه تنها با بالاترین کیفیت محصول را تضمین می کند ، بلکه استانداردهای سختگیرانه در مورد نگهداری گیاه و کیفیت خدمات را بیشتر تضمین می کند.

 

محصولات جدید ممتاز سیلیس

از زمان خرید این معدن در سال 1385 ، Momtazsilis  اکنون کارخانه تولید خود را با سرعت قابل توجه و همه کاره بودن در ساخت هر محصول یا تحولات محصول جدید ، می بالد. محصول ما همیشه با دقت بازیابی می شود با این آگاهی که آنچه انجام می دهیم و نحوه انجام آن بر محیط اطراف ما تأثیر می گذارد. در سیلیکا کوارتز ، ما می دانیم که زمین ما را نسبت به اقدامات ما مسئول می داند و ما متعهد و متعهد هستیم که مسئولیت کارهای معدنی را به عهده بگیریم که تأثیر ما را بر محیط زیست ، و همچنین ایمنی و سلامت جامعه و کارکنان را به حداقل می رساند.

 

قیمت سیلیس

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سسیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

 

5/5 - (16 امتیاز)