فروش سیلیس ملایر

فروش سیلیس ملایر – شرکت ممتاز سیلیس مهمترین،بزرگترین،قدیمی ترین و با افتخار ترین شرکت تولید کننده سیلیس در غرب کشور و در ملایر که با تولید انواع سیلیس مرغوب با دانه بندی و مش بندی مختلف نیاز تمامی صنایع وابسته را مرتفع ساخته . شرکتهای شیشه سازی،شرکتهای لعابسازی،شرکتهای تولید پسب و رنگ ، شرکتهای شیمیایی،شرکتها و سازمانهایی که دارای تاسیسات فیلتر های شنی هستند و همچینی تصفیه آب ها و استخرها.

تولیدات سیلیس ممتاز سیلیس

  1. انواع سیلیس کاشی و سرامیک
  2. انواع سیلیس تولید شیشه و کریستال
  3. انواع سیلیس استخر و سندبلاست
  4. انواع سیلیس تصفیه آب
  5. انواع سیلیس برای فیلترهای شنی
  6. انواع سیلیس یتن سازی
  7. انواع سیلیس چسب و رنگسازی
  8. انواع سیلیس آزمایشگاهی
  9. انواع سیلیس ممتاز و دانه بندی شده
  10. و….

 

استعلام قیمت سیلیس

برای استعلام قیمت انواع سیلیس و نحوه بسته بندی و ارسال به سراسر کشور لازم است با واحد فروش و بازاریابی شرکت در تماس باشید . کارشناسان ما در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی شما هستند.قیمت سیلیس با توجه به هزینه های حمل و نقل و بسته بندی متغییر است.

 

توضیحی تفسیر و کوتاه در مورد سیلیس

سیلیس برای بسیاری از مصارف صنعتی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که شاید در این مطلب به آن ذکر نشده باشد که مشخصات و نوع استفاده انها متفاوت است ، اما منابع سیلیس برای بیشتر موارد استفاده فراوانی دارد. تقریباً در همه موارد ، استخراج سیلیس از روشهای استخراج روباز یا لایروبی با تجهیزات استاندارد انجام می شود. همچنین استخراج سیلیس تاثیر انچنان زیادی در محیط زیست ندارد

 

ما در گوگل

 

 

 

5/5 - (15 امتیاز)