خرید میکروسیلیس ممتاز

خرید میکروسیلیس ممتاز – برای خرید میکروسیلیس ممتاز پیشنهاد میکنیم از ممتاز سیلیس فرآوره و محصول خود را تهیه نمائید. میکروسیلیس ممتاز شرکت ممتاز سیلیس یکی از مرغوب ترین انواع سیلیس صادراتی بشمار میرود .فروش میکروسیلیس صادراتی مشخصه هایی دارد که طبق معمول شرکتهای ارائه دهنده هر کدام به نوعی ترکیبات و مشبندی خود را تعیین می کنند و کمتر پیش می آید شبیه ممتاز سیلیس ترکیبات و خلوص استانداردی برای میکروسیلیس در نظر گرفته شود .

سیلیکا فیوم یا میکروسیلیس بتن

سیلیکا فیوم در ژاپن یک داستان منشأ کمی عجیب نسبت به سایر کشورها دارد. بنابراین بازار بخار سیلیس عمدتا در کشورهای دیگر مانند ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، نیوزیلند ، استرالیا ، هند ، نپال و غیره متفاوت است.

 

خرید میکروسیلیس ممتاز

کاربرد دود سیلیس

  • – کود: عامل ضد انجماد (نیاز به پوشش روغن را از بین می برد)
  • – مصالح ساختمانی: بهبود کیفیت مصالح ساختمانی سرامیک ، به ویژه به بهبود کیفیت محصولات سیمان الیاف غیر آزبست و تقویت آنها کمک می کند
  • – مواد مقاوم در برابر حرارت: بهبود قابلیت استفاده و دوام نسوز یکپارچه (ریخته گری)
  • – بتن / ملات:افزایش مقاومت و دوام ، نفوذ پذیری و برگشت (اسپری) را کاهش می دهد ، واکنش های کل مواد قلیایی را کنترل می کند ، دوام انجماد-ذوب و غیره

 

 

استاندارد میکروسیلیس در کشورهای خارجی

استانداردهای مختلفی برای بخار سیلیس در کشور به کشور موجود است اما استاندارد ISO هنوز صادر نشده است. بیشتر استانداردها برای بخار سیلیس در بتن به عنوان مواد افزودنی ساخته شده اند. آخرین استاندارد در جهان EN13263 در سال 2005 است. JIS بیشترین تعداد موارد را برای بررسی در مقایسه با سایر استانداردها دارد. ویژگی معمولاً مشاهده شده در بین استانداردها این است که SiO2 ، SO3 ، Cl ، از دست دادن جرقه و سطح خاص (BET) باید به عنوان عنصر مهم مشخص شود.

 

بخش تکمیلی استاندارد سازی میکروسیلیس

بیشتر استانداردها SiO2> 85٪ را تنظیم می کنند. برخی از بازارهای خارجی به عنوان مثال در خاورمیانه به EN یا ASTM مراجعه می کنند.استاندارد چینی نوعی توصیه است اما استاندارد دیگری که SiO2> 90٪ را برای ساخت دریاها و بندها مشخص می کند در چین موجود است. یکی از مواردی که در بین استانداردها تجزیه نشده ، شاخص فعالیت می کند. JIS 7 روز و 28 روز تعیین کرده است ، اما ASTM ، EN ، چین و کره یکی از این موارد را مشخص کرده اند. و ممتاز سیلیس از همین استاندارد استفاده می کند.

 

سهم ممتاز سیلیس از بازار:

با توسعه معادن شرکتهای بزرگی چون ممتاز سیلیس سهم بازار بخار میکروسیلیس در ایران نیز در حال افزایش است. در همدان محصولات سیلیسی فراوانی به اقسا نقاط کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته می شود و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ممتاز سیلیس یار شما در عرصه صنعت معادن

ممتاز سیلیس یکی از بزرگترین تامین کنندگان بخار سیلیکا و میکروسیلیس و سیلیس مخصوص بتن در ملایر است و همچنین منبع برتر محصولات با عملکرد بالا سیلیکا Fume برای صنایع بتن و نسوز است. تجارت ما ارائه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان با بهترین قیمت است.خرسندیم که ما را انتخاب نمودید و پیشنهاد می کنیم  باتوجه به فن آوری بالای شرکت ممتاز سیلیس در تولید ،خرید و فروش میکروسیلیس با ما مشورت کنید ، یا به info@momtazsilis.com ایمیل ارسال کنید.

 

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید

قیمت سیلیس

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سسیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

 

5/5 - (46 امتیاز)