آنتراسیت گرانبهای معادن

آنتراسیت گرانبهای معادن – در حقیقت آنتراسیت به جهت کاربردهای فراوان و کارایی و انواع استفاده از این عنصر ارزشمند گرانبهاترین محصول معادن معرفی می گردد.معادن آنتراسیت بخشی از دارایی های یک مملکت بشمار می رود به این جهت که اگر قرار باشد آنتراسیت مورد نیاز یک کشور را تامین کنیم باید هزینه های بالایی را متحمل شویم . موقعیتی نظیر همدان و ملایر به جهت وجود این ماده گرانبها بهترین تولید کننده این محصول است.

آنتراسیت گرانبهای معادن

چرا آنتراسیت بسیار نادر است؟

آنتراسیت‌های سخت و شکننده با شکستگی مخروطی به قطعات تیز می‌شکنند. امروزه به ندرت از آنتراسیت برای این منظور استفاده می شود زیرا فراوانی محدود و هزینه نسبتاً بالا و در دسترس بودن سایر منابع انرژی (مانند گاز طبیعی و برق) برای اهداف گرمایشی است.

 

آنتراسیت برای چه مواردی استفاده می شود؟

کاربرد اصلی آنتراسیت امروزه برای سوخت خانگی در اجاق‌های دستی یا کوره‌های استوکر اتوماتیک است. به ازای وزن خود انرژی بالایی تولید می کند و با دوده کمی به طور تمیز می سوزد و برای این منظور ایده آل است. ارزش بالای آن باعث می شود که برای استفاده از نیروگاه بسیار گران باشد.
آنتراسیت گرانبهای معادن

آیا آنتراسیت به معنای سیاه است؟

آنتراسیت ها سیاه تا خاکستری فولادی هستند و درخشندگی درخشان و تقریباً فلزی دارند. آنها را می توان جلا داد و برای اهداف تزئینی استفاده کرد. آنتراسیت‌های سخت و شکننده با شکستگی مخروطی به قطعات تیز می‌شکنند. برخلاف بسیاری از زغال‌های قیری، در لمس تمیز هستند.

تفاوت بین زغال سنگ و آنتراسیت چیست؟

تفاوت اصلی بین آنتراسیت و زغال سنگ این است که آنتراسیت در مقایسه با زغال سنگ معمولی کیفیت بالاتری دارد. علاوه بر این، در مقایسه با سایر زغال‌سنگ‌های معمولی، آنتراسیت سخت‌تر است، هنگام سوختن انرژی بیشتری تولید می‌کند، به راحتی مشتعل نمی‌شود، ناخالصی‌ها کمتر است و درصد کربن بیشتری دارد.

آیا آنتراسیت سمی است؟

همانطور که گفته شد، زغال سنگ آنتراسیت به دلیل ترکیب غنی از کربن، مقدار کمی مواد سمی منتشر می کند. محتوای خاکستر و دوده کم – زغال سنگ آنتراسیت در لمس تمیز است و می سوزد تا مقدار خاکستر باقی مانده محکمی داشته باشد که به راحتی از رنده وسایل در بسته تمیز می شود.

هزینه ها و قیمتها

این شرکت علی رغم بالا و پایین شدن نرخ ارز به دلیل میل به افزایش تولید ، جهش تولید و رونق تولید پایین ترین نرخ بازار را در نظر گرفته است که این نکته بسیار حائز اهمیتی است.برای استعلام قیمت هرنوع سسیلیس و فرآورده با ما در تماس باشید   تلفن :۰۸۱۳۲۳۱۳۵۴۰

5/5 - (19 امتیاز)